Fry Light stekespray

WEB_Image Fry Light™ Rapsolje 250 ml Fry Light™ -344141036

I den grad det er mulig, prøver jeg å unngå å steke i unødvendig fett. Min beste venn i den sammenhengen er stekesprayen Fry Light. Den inneholder bare 1 kcal pr. spray, og 6-10 sprayer dekker stekepanna flott.

Sprayen setter ikke smak på maten, og den med rapsolje er helt klart min favoritt. Jeg har også solsikkeolje, men den lukter litt snodig, selv om den ikke smaker noe. Tidligere har jeg kjøpt denne sprayen på Helgø-butikker, men etter de ble slått sammen med Meny har de ikke hatt sprayen på lager. Jeg har lest at en del større butikker i Oslo-området har den, men jeg vet ikke hvor eller om det stemmer. Selv bestiller jeg sprayen fra Proteinfabrikken. Har vært veldig fornøyd med både leveringstid og priser derfra, så det kommer jeg til å fortsette med.

Sprayen finnes i mange andre smaker, blant annet en med smørsmak som jeg gjerne kunne tenkt meg. Dessverre har jeg ikke funnet den i noen norske nettbutikker, og de utenlandske tar alvorlige fraktkostnader.

En flaske varer veldig lenge, vil tro jeg har hatt dem nærmere fire måneder. Da er ikke prisen på 59,- pluss frakt ille i det hele tatt.

Legg igjen en kommentar